Prieteniile şi Sărbătorile

25 11 2007

Nu mai e mult şi deja începe isteria aia generală legată de sărbători…cadouri….cumpărături…eh…chestiile tipice pe care le facem cu toţii…Ştiu că ar trebui să fie o perioadă în care să avem motive de bucurie, dar eu deja am intrat în clasica depresie legată de sărbători…Nu mă înţelegeţi greşit, iarna e anotimpul meu preferat şi Crăciunul e sărbătoarea mea preferată, dar anul ăsta e altfel…De ce e altfel ? Pentru că am rămas ultima să stingă lumina🙂 Toţi prietenii mei au iubiţi/iubite, şi nu ştiu ptin ce aliniere ciudată a planetelor toţi s-au decis să petreacă sărbătorile cu persoana iubită….Şi chiar mă bucur din tot sufletul pentru ei, pentru faptul că sunt fericiţi, că au găsit pe cineva special cu care să împărtăşească şi rele şi bune…Dar….Şi întotdeauna e un dar….Eu unde răman în toată ecuaţia asta ? Acu stau şi mă gândesc la zecile de dăţi în care le-am fost aproape şi am fost acolo când au avut nevoie de un sfat, o vorbă bună sau pur şi simplu un umăr pe care să plângă. Pe cât de frumoase sunt prieteniile, pe atât de dureroase sunt câteodată…Şi poate partea cea mai ciudată este că. deşi eu nu intru în planurile lor pentru sărbătorile astea, nu le reproşez nimic, nici acum şi nici mai încolo, pentru că mai presus de orice vreau să fie fericiţi, pentru că ţin la ei, toţi sunt speciali în felul lor caracteristic şi merită să se bucure de tot ce are mai bun de oferit perioada asta……Uhm…I don’t want Christmas to come this year


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

