îmi pare rău

23 11 2007

că oricât de tare mă străduiesc nu pot mulţumi pe toată lumea

că aştept prea mult de la anumite persoane

că nu reuşesc să fac tot la de fe bine pe cum îmi propun

că nu e zăpadă afară

că anumite persoane dragi sunt departe

că lucrurile nu sunt la fel se simple pe cum par la prima vedere

că „o nenorocire nu vine niciodată singură”

că nimic în viaţă nu este sigur

că, din păcate afli care-ţi sunt prietenii adevăraţi atunci când eşti la pământ…şi foarte puţini din cei pe care îi încadrai în categoria aia se mai regăsesc în momentele respective lângă tine

că oamenii au tot mai puţine motive să zâmbească

că în unele situaţii mă implic mai mult decât e navoie şi mă consum prea mult, şi de asemenea că există situaţii în care chiar nu-mi pasă de nimic

că primim toţi ce merităm

că unele lucruri se termină atât de brusc încât nici nu-ţi dai seama ce s-a întâmplat

că sunt prea multe lucruri de care îmi pare rău……

58789064.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

