Despre Larisa

21 11 2007

Larisa e o fetita de clasa a 8a care vine la asociatia la care fac voluntariat. La asociatia asta vin copii cu CES. Ce e diferit la Larisa e modul ei incredibil de matur in care vede lumea. Recent am vazut caietul ei cu poezii si am ramas complet uimita cand i le-am citit. In continuare o sa scriu vreo 2-3 din poeziile ei, desi ea are multicele.

Mama !

Te-ntreb pe tine mamã
De ce e viaţa asa de grea ?
Iar tu-mi rãspunzi în grabã
Cã Dumnezeu ne-o dã aşa.

Mamã ! De ce trecem noi prin ea
Şi nu pot sã tracã alţii ?
Tu sã-mi rãspunzi mãmica mea
Cã aşa-i voia sorţii.

Mamã ! De ce trudeşti aşa de mult
Şi trebuie sã munceşti ?
Dar tu-mi spui s-ascult
C-aşa ai ce-ţi doreşti.

Poezie pentru serbare

Slavã ţie Moş Crãciune
Ce-n tot anul vii mereu
Sã ne aminteşti cuvântul
Fiului lui Dumnezeu

L-am rugat de sãnãtate
Pentru noi, pentru pãrinţi
Pnetru pacea ţãrii noastre
Înãlţat-am rugi fierbinţi

Şi ne doare orice jale
Şi am vrea sã avem puteri
Sã gonim din lumea asta
Orice plâns, orice dureri!

Noi am fost cuminţi tot anul
Şi miloşi am fost mereu
Şi în fiecare searã
Ne-am rugat la Dumnezeu

Pentru mamele sãrace
Pentru copilaşii goi
Pentru toatã sãrãcimea
Care plânge în noroi

Şi mai mult, mai mult din toate
N-am vrea sã mai fie, şti
Nici copii orfani pe lumea
Nici pãrinţi fãrã copii !

NU droguri

Dragi copii, prieteni tineri
Staþi puţin şi ascultaţi
Nu e de glumit cu droguri
Nu e bine sã-ncercaţi

Dacã cineva-ţi oferã
Nu primi, nu sta şi du-te
Ai un vis, un drum în faţã
Lucruri de fãcut multe, multe

Ai grijã ce prieteni ai
Ce faci şi cu cine umbli
Prieteni, rude sau amici
Ai grijã un pic aici !

Dacã ai pe cineva
Care are acest viciu
Sfãtuieşte-l cum şti tu
Spune-i riscuri, nu-l lãsa !

Dacã vrei, te sfãtuiesc
Dar sã şti cã nu glumesc
Spune-ţi şi tu-n gând ca toţi
NU droguri, nu fiţi fiţoşi !

Larisa….14 anişori….

tears_of_a_rainbowsized.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

