„uameni” si stari

8 11 2007

Ati privit in ultima vreme modul in care merg oamenii pe strada ? In general sunt doua categorii : cei care merg cu capul sus si cei care merg cu capul plecat. In ultima vreme am observat in jurul meu din ce in ce mai multe persoane care se incadreaza in cea de-a doua categorie. Pesimista din mine ar spune ca probabil au prea multe probleme pentru a mai ridica privirea si a vedea ce-i inconjoara. Optimista din mine vrea sa creada ca e probabil din cauza vremii care ne forteaza pe toti sa fim mai inchisi in noi, sa nu mai mergem pe strada zambind sau admirand cum s-ar spune peisajul. Sau poate doar suntem din ce in ce mai grabiti si nu ne mai permitem sa ne oprim din mersul nostru repejor. Un prieten de-al meu a spus recent ca suntem prea fixati pe obiective si prea absorbiti de atingerea lor, incat uitam pana si sa ne „bucuram de calatorie”, si poate ca afirmatia lui si nu e prea departe de a fi adevarata. Luati-o ca pe un sfat, din cand in cand mai ridicati si voi capul din pamant, priviti ce-i in jurul vostru, priviti-va prietenii in ochi, daca v-as intreba acum ce culoare au ochii prietenilor vostri ati stii sa-mi raspundeti fara sa va ganditi prea mult ? Ridicati capul uameni buni pana nu vine primavara peste voi si ajungeti sa va intrebati cum a trecut si iarna asta. In alta ordine de idei, pe un ton mai personal, azi si eu am facut parte din categoria celor care-si urmareau cu interes varful papucilor…dar eu nu eram grabita…

forest.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

